donderdag 9 mei 2024

Hallo meneer de sneeuwman

 4352

Donderdag = kerstkaartendag.
Dit is een leuk patroon van Castella, een funfold kaart.


Kijk hoe hij er vanboven uitziet.
Achter het blauwe stuk zit een blokje dat meebeweegt met de kaart en er tevens voor zorgt dat het stuk oppopt.
Leuk effect en super easy.
Dit leuke papier kocht ik pas op een 2de hands groep en maar gelijk gebruikt.
Bij 52 Weeks to Christmas loopt een challenge waar een funfold kaart wordt gevraagd.
Op de Facebookgroep Creatief met zelfgemaakte kaarten willen ze geen traditionele kleuren zien.
Bij FB Creatief met Angela's Hobbycorner willen ze ook funfold zien deze maand
Wat een gezellig kaartje weer voor de kerstbox.

Wat heb ik gebruikt:
Model Janneke Wijnen
DSP: Snowmen van Paper Favourites
Afbeelding: Peekaboo CS1102 MDesign
Hallo meneer de sneeuwman: Project NL PL1517 MDesign
December gretjes: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
3D Schnee Viva
Copics

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje geworden in dit model. Altijd een leuk effect, zo'n pop up. Je hebt je afbeeldingen en papier mooi bij elkaar gezocht! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk kaartje met die vrolijke sneeuwmannen, leuk papier heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Anita. En wat goed om je nieuwe papier meteen te gebruiken! Ik kom er langzamerhand achter dat er toch al spullen in een doos verdwenen zijn die ik nog had willen gebruiken... Terwijl ik zo goed had nagedacht, dacht ik...
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging met deze mooi kaart!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi , ook je kleurkeuze is gaaf !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita