zaterdag 18 mei 2024

Niet goed is ook perfect

4357

Hier nog een bloemenkaart die ik onlangs maakte met een techniek die ik zag op de ArtSpecially in Nijkerk.
Door het werken met water gingen de strepen van de bloemenstempel helemaal vervagen.
Dat vond ik niet mooi, tja en wat doe je daar dan aan?
Met een Micron watervaste pen ze er gewoon weer op tekenen.
Dit kaartje is weer zo anders als de andere 2.
Geen idee welke ik eigenlijk het mooiste vind.
Waarschijnlijk toch wel de laatste die ik maakte met de stempel van ArtSpecially en die ik nog niet heb geplaatst, dus voor jullie nog even afwachten hoe die er dan uitziet.....hihi!
Ik zal deze binnenkort plaatsen.
Nu weer even andere dingen te doen.
Fijn Pinksterweekend.

Bij Make My Monday willen ze bloermen zien.

Wat heb ik gebruikt:
Bloemenstempel: Delicate Blossoms CL449 van Hero Arts
Achtergrond: Text background SL-ES-STAMP369 van Studiolight
Cirkels: Bits & Pieces CLBP57 van Crealies
Linnenstructuur: Assorted Textures JMA-ES-STAMP110 van Studiolight
Tekst: Creatieve Groetjes CS1071 van MDesign
Memento Rhubarb Stalk
Distressinkt: Festive Berries
Brusho
Gesso

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita