woensdag 15 mei 2024

Hartelijk gefeliciteerd.

 4355

Ik heb nog één oom, hij was getrouwd met mijn moeders jongste zus en mijn peettante.
Hij krijgt van mij altijd een kaartje voor zijn verjaardag en kerst en ik bel hem ook regelmatig.
Hij is zo'n leuke en grappige oom en nog heel goed bij de tijd al istie 86.
Mijn kaartjes worden altijd gewaardeerd.
Dit jaar kreeg hij eens heel wat anders dan andere jaren, een steampunk kaart.
Hij vond hem warempel nog super ook.....hihi!
Binnenkort moet ik nog een mannenkaart hebben en ik denk dat het weer een steampunkje wordt.
Ik vind dit papier en de bijpassende knipblok echt supermooi.
Gewoon weer eens wat anders.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Steampunk Journey SB-STJO-10 van Scrapboys
Afbeeldingen: Popup paperpad SB-STJO-11 van Scrapboys
Tekst: Felicitaties CS0987 MDesign.

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke is dit weer Anita !
    Leuk dat je oom hem leuk vond !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart.
    Hou wel van die steampunk kaarten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita