donderdag 15 april 2021

Challenge 270 Marianne Design Challenge blog

Het was mijn beurt om een nieuw thema te bedenken op het Marianne Design Challlenge blog 
Ik vind witte kaarten echt prachtig maar maak ze eigenlijk te weinig dus heb het designteam en jullie uitgedaagd.
Maak een helemaal witte kaart. Je zult zien dat er vreselijk veel tinten wit zijn.
Alleen de tekst mag in zwart. 
Geen afbeeldingen dus, alleen met stansen aan de slag en natuurlijk wel weer minimaal 3 producten van Marianne Design.
Dit is mijn kaart


Het vervelende is om ze mooi op de foto te krijgen en dan heb ik ook nog metallic papier gebruikt, extra moeilijk.
Ik heb op allerlei manieren foto's gemaakt, met fototoestel (zoals altijd), met mobiel en ook op verschillende plekken in huis, drama dus.
Het is een shakercard ofwel schudkaart geworden met witte en doorschijnende pailletten.
Verder een druivenrank voor de bladeren en bloemen. De wijnglazen combineren weer met de druivenrank.
Wil jij je ook laten uitdagen, kom dan gezellig meedoen.

Wat heb ik gebruikt:
Randen: Creatables LR0696
Ovaal: Craftables CR1500
Windowshaker: LR0031
Tekst: Felicitaties CS0987
Wijnrank: Creatables LR0480
Bloemen: Creatables LR0697
Klavertjes: Craftables CR1539
Wijnglazen: Creatables LR0481
Snowpaper: CA3104
Pailletten, hempcord

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke challenge bedacht Anita en ik vind dit soort kaarten altijd heel chique. Inderdaad komen ze vaak niet zo mooi over op de foto maarbij jou komt alles mooi tot zijn recht vind ik. Leuk idee om er een schudkaart van te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Je hebt een hele mooie voorbeeldkaart gemaakt. Ik had eerst niet door dat het ook nog een schudkaart is. Geeft er nog weer wat extra's aan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt, het is weer een hele uitdaging!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een hele uitdaging haha, ik vind je creatie erg mooi,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita