zondag 11 april 2021

Happy mail


Laat ik nu toch leuke challenges zien die gecombineerd konden worden.
Daar wilde ik gelijk mee aan de slag.
Boven op mijn workshopruimte ligt nog heel veel Stampin'Up! te wachten om mee te werken, maar aangezien er geen workshops gegeven kunnen worden kom ik daar niet altijd aan toe.
Hier heb ik materialen gebruikt die nieuw zijn maar ook al retired.
Bij Fusion Card Challenge zag ik de sketch en het thema, je mag kiezen.
Ik heb beiden gebruikt.
Bij CAS on Sunday willen ze een Happy Mail zien.
Leuke combi hé?
Ik ben er in ieder geval happy mee.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black, Daffodil Delight
Embossing: Wrapped in Textile
DSP: Golden Honey (retired)
Marker: Daffodil Delight
Stempel: Honey Bee (retired)
Dies: Detailed Bee (retired)
Tekst: Pretty Perennials

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel gave kaart, daar word ik wel happy van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel echt post waar je blij van wordt, Anita! Heel erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita