zaterdag 3 april 2021

Pasen

Het is morgen weer Pasen en voor de 2de keer in lockdown.
Niet leuk, maar we doen er weinig aan.
Afgelopen maand maart was het thema op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner
Pasen natuurlijk!
Omdat er nog zoveel te plaatsen was ben ik hier nog niet aan toegekomen.
Nu dus mijn paaseieren voor Angela's Hobbycorner met materialen uit mijn DT Pakket.
Alles is bij haar te bestellen


Bij de eieren zaten een houten kuiken en een houten haas.
Ik heb ze bewerkt met inkt.


De andere kant is natuurlijk ook bewerkt maar dan met knipvellen en designpapier van Nellie Snellen.
Het gras, de bloemen etc. zijn van stanssetjes van Craft Emotions.
Inmiddels staan ze hier op de kast.

Wat heb ik gebruikt:
Ei met haas:
DSP: NEVA101 Easter 1 van Nellie Snellen
Afbeelding: NEVA091 Easter 1 van Nellie Snellen
Eieren: Egg with Chicks Craft Emotions 115633/0206
Gras, bloem: Rooster with Chicks Craft Emotions 115633/0756
Wolken: Craftables CR1459 MDesign
Rhinestones: CA3136 MDesign

Ei met kuiken:
DSP: NEVA101 Easter 1 van Nellie Snellen
Afbeelding: NEVA091 Easter 1 van Nellie Snellen
Ei: Egg with Chicks Craft Emotions 115633/0206
Hek: Creatables LR0205 MDesign
Bloem en gras: Rooster with Chicks Craft Emotions 115633/0756
Rhinstones: CA3136 Mdesign
Fluweelpapier

Groetjes
ANITA


 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt die eieren ,en een pronkstukje op de kast.
    fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gemaakt !!!
    Heel gaaf !
    fijne dagen , groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooie paasdecoratie! Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staan vast heel gezellig op de kast. Ze zijn heel mooi geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita