woensdag 28 april 2021

Colorfull Silhouettes


Deze maand bracht Marianne Design hele leuke blokstempels en bloemen uit in de serie Colorfull Silhouettes.
Hiermee ben ik lekker aan het experimenteren geweest.
Dan bedenk je om een hele chique kaart te maken met een gouden bloem en dan istie af en denk je mwai.......niet wat ik er van verwachtte dus.De basis was wel leuk met de 3 tinten rood/roze maar die gouden bloem was het net niet in mijn ogen.
Wat doen we dan?
Gewoon opnieuw beginnen.


En dan komt deze kaart eruit.
Ikke weer blij want dit is toch zoveel mooier, tenminste de bloem komt veel beter uit.
Helaas zie je de lichtroze achtergrondstempel niet op de foto.
Hebben jullie dat nu ook wel eens dat het in je hoofd heel mooi is en dan voer je het zo uit en valt het gruwelijk tegen.
Ach hij is wel bruikbaar en ik kan er zeker iemand een plezier mee doen maar die andere vind ik zoveel mooier.
Zo zie je maar.
Ik heb nog 2 andere kleuren geprobeerd, maar die volgen een andere keer.
Morgen eerst weer een challengekaart.
Tot morgen

Wat heb ik gebruikt:
Inkt: Memento Love Letters, Lady Bug, Rose Bud
Slimline: Craftables CR1537
Blokken: Colorfull Silhouettes Basic Rectangle CS1082
Bloem: Colorfull Silhouettes Wild Flowers CS1084
Cirkels (goud): Marjoleine's Stamps MZ1902
Tekst (goud): Craft Unlimited Avec
Achtergrondstempel (zwart): Crealies Bits & Pieces in Memento Angel Pink
Tekst (zwart): Crafts & Things
Rhinestones red: CA3159

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar hoor Anita! Dan denk je zo en zo moet het gaan worden en dan pakt het heel anders uit. Vind vaak kleuren goed bij elkaar laten matchen best wel een uitdaging.
    Toch vind ik beide kaarten mooi geworden al komt de bloem er in het zwart net wat beter uit.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita