dinsdag 13 april 2021

Stempels als achtergrond


Bij Hobbywinkel de Egel hebben ze elke paar weken een challenge.
Iedere keer heb ik hrt idee om mee te doen, maar vaak alukt het me niet binnen de tijd.
Nu wel dus.
Ze hebben een sketch en een opdracht. Gebruik inkt op de achtergrond.
Nu had ik in mijn DT pakket van Angelas's Hobbycorner stempels van Nellie Snellen (tak) en van Joy!Crafts (boom).
In combinatie met de papierblok die erbij zat heb ik deze kaart gemaakt.
De stempels heb ik ingekleurd met Ecolinemarkers en waterpen.
Was leuk om te doen, weer eens een andere combinatie dan alleen designpapier.

Wat heb ik gebruikt:
DSP + afbeeldingen: Paperstack Spring Time Craft Emotions
Tak: Spring SPCS017 Nellie Snellen
Boom: Springtime 6410/0482 Joy!Crafts
Banner XL: Collectables COL1398 MDesign
Tekst: Eline's Animals Tekstjes EC0188 MDesign
Vlinder: Lemoncraft

Groetjes
ANITA
 

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Anita. Heel mooi het stempelwerk op het dp.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi! Wat heb je het prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een verrassende combinatie. Stempelen met een afbeelding erbij. Dit is heel goed uitgepakt hoor. Ik vind m leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met die gestempelde achtergrond ! Als matched zo mooi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap, het plaatje in combinatie met de stempels. Heel mooi kaartje! Je kan er de lente bijna door voelen! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg hoe je de opdracht verwerkt hebt op je kaart. Super fijntjes ook allemaal. Dank je wel dat jij je liet uitdagen door deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita