woensdag 21 april 2021

Vintage foto-album

Hebben jullie even tijd?
Neem een kopje koffie of thee en ga er goed voor zitten.
Vandaag laat ik jullie een vintage foto-album zien.
Het is al weer even geleden dat ik het gemaakt heb maar omdat ik nogal wat maak momenteel kan niet alles gelijk worden geplaatst.
Dus hier gaan we:

Zo ziet het album eruit als hij dicht is.
Waar je de halve cirkels ziet zijn het pockets waar overal een insteekkaart inzit.

Even een close-up van de versiering voorop.

De eerste pagina en de smalste dus met de insteekkaart

Tweede pagina met insteekkaart

nummer drie in een andere tint maar wel uit hetzelfde blok.

Overal kun je natuurlijk foto's plakken of een leuke stempel plaatsen.

De achterste pagina waar ok genoeg plaats is voor foto's.

Ik weet zelf nog niet wat ik er in ga plakken dus laat hem voorlopig zo. 
Er komt wel een idee opborrelen.
Het was wel superleuk om te maken.
Binnenkort nog wat albumpjes maar dan heel andere stijl.


Wat heb ik gebruikt:
DSP: Dear Diary van Mintay
DSP: Sweet Candy van Craft Sensation 
Randje: Creatables LR0599
Cirkels: Crealies stansen
Lint, veertjes

Groetjes
ANITA

 

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat ontzettend mooi Anita! Hier ben je wel even zoet mee geweest maar het resultaat is dan ook prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een flink karwei om zo'n boekje te maken. Prachtig gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk. Maar heb je wel iets heel erg moois.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige foto album heb je gemaakt ,ook mooi papier . hier komt vast wel een bestemming voor.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita