zondag 4 april 2021

Vrolijk Pasen

 


Vandaag is het echt Pasen.
Ik kan dus mijn paaskaarten nog wel even laten zien.
Ik heb er 5 gemaakt, eentje voor mijn moeder en 4 voor onze kinderen en hun gezinnen.
Ze zijn als het goed is allemaal al aangekomen.
Deze kaart heeft een pocket waar een paashanger inzit die je op kunt hangen


Hier ligt hij langs de kaart.
De materialen zijn allemaal uit mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner.
Behalve de tekst, gras en de letters, die zijn van Marianne Design.
Ik wens iedereen vandaag 

HELE VROLIJKE PAASDAGEN.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: NEVA easter Nellie Snellen
Afbeelding: NEVI091 easter Nellie Snellen
Kuikens/eieren: Eggs with chicks Craft Emotions 115633/0206
Letters: Collectables COL1397 MDesign
Vrolijk: Hallo lente en pasen CS1043 ByMarleen
Gras: Creatables LR0650 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Super leuk deze paaskaart en de vorige zijn ook erg leuk. Prettige Paasdagen.
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita