woensdag 14 april 2021

Thank you


Mijn teamleidster van Stampin'Up! uit Duitsland heeft elke dinsdagavond een online workshop omdat het even niet anders kan.
Afgelopen week was ik net te laat ingelogd op ZOOM vanwege oppasdag.
De 2de kaart van de avond heb ik wel meegemaakt.
Deze dus.


Een kaart met een verrassende vouw aan de binnenkant waar een vlinder ophoog komt.
Het 1ste project moet nog gemaakt worden, daar heb ik inmiddels ook de beschrijving van.
Is ook een leuke creatie.
Dit is een leuk lentekaartje in een zachte lila kleur die Purple Posy heet.

Wat heb ik verder gebruikt:
Cardstock: Purple Posy, Basic White
Inkt: Purple Posy, Blackberry Bliss, Gorgeous Grape
Stempel: Butterfly Brilliance
Dies: Brilliant Wings dies
Frame: Sitched So Sweetly dies
Tekst: A whole lot of love (retired)
Rhinestones

Groetjes
ANITA



 

1 opmerking:

  1. Mooi, dat zachte paars! Die vlinder aan de binnenkant is een leuk detail. Mooi kaartje is het geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita