donderdag 22 april 2021

Merry Christmas


De laatste weken lukte het niet om mee te doen bij 52 Weeks to Christmas. 
Nu weer een kerstkaart dus.


Het is weer een kerstkaart met een pocket achter de afbeelding.
Daar zit een label verstopt.
Blijf dit altijd leuk vinden.
De basis is een Essential van Studiolight, die doen het altijd leuk en je kunt wat meer versieringen kwijt.
Als het weer mooier wordt heb ik er meer moeite mee om kerstkaarten te maken.
Hebben jullie daar nu ook last van?
In juli/augustus als de nieuwe kerstproducten weer uitkomen lukt het me dan weer wel.
Vreemd hé?
Even afstand nemen.....zie wel.

Wat heb ik gebruikt:
Basisvorm: Essential SL118 Studiolight
DSP: Christmas van Craft Sensations
Afbeelding: Winter Fairy van WEE Stamps
Hulst: Creatables LR0675
Poinsettas: Craftables CR1478 ByMarleen
Ster/labels: DSP papier
Gold mirror paper: CA3134
Bakerstwine, lint

Groetjes
ANITA

 

12 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje in de klassieke kerstkleuren Anita. Prachtig gemaakt.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart !
    Echt kerst !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in kerstkleuren Anita, ik maak heel graag kerst kaarten het hele jaar door, dat doe ik het liefste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart. Leuk die label die achter de afbeelding verstopt zit.
    Meestal lukt het me om het hele jaar door kerstkaarten te maken, al ligt het wel op een lager pitje wanneer het echt zomerweer is.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaart! Als het echt heel warm weer is heb ik ook moeite met kerstkaarten.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje. Ik maak het hele jaar door kerstkaartjes. Alleen als we met vakantie zijn stop ik daar mee! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kerstkaartje in de traditionele kleurtjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie kaart in de traditionele kerstkleuren.
    Ik probeer echt het jaar rond kaartjes te maken, anders heb ik er nooit genoeg tegen het einde van het jaar...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof kaartje, Anita. Fijn toch juist, de donderdagen dat het wel lukt!
    Bij mij komt de inspiratie in vlagen (of niet).
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Anita, is toch een mooi kaartje geworden! Als Kerstmis dichterbij komt, dan gaat het kriebelen en dan lukt het zo om een kerstkaart te maken. Prettig weekend, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel mooi Anita! Inderdaad, je kunt veel kwijt op zo'n mode. Hij is prachtig. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kerstkaart, leuk model!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita