woensdag 5 januari 2022

40 jaar


Een kadoverpakking die ik een tijdje terug maakte voor onze hulp.
Helaas ben ik het briefje kwijt waarop staat wat er gebruikt is.
De verpakking heb ik dus ook niet meer.
Laat hem dus alleen even zien, gewoon omdat ie leuk is.


In het achtervakje zit een kaartje met een pocket waar je een kadokaart in kunt stoppen.
De tekst is van Marianne Design en de cijfers 40 ook.


In het midden hangt een blokzakje met lekkere chocolaadjes.
De aankleding is verder herfstachtig met blaadjes die uit zelfgekleurd papier zijn gestansd.
Het papier komt uit een Craft Sensation blok.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wel super leuk zo !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi gemaakt. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Sorry had het niet goed gezien. Let er normaal goed op of ik aan de regels voldoe. Maar ben blij dat je me erop wees. Heb het inmiddels aangepast en stiekem vind ik het zo ook mooier. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita