zaterdag 22 januari 2022

Erop uit!


Afgelopen donderdag was onze oudste kleinzoon jarig, 8 jaar al weer.
Waar blijft de tijd......
Onze zoon is de slaapkamers aan het veranderen en hij krijgt een junglekamer, dus dat thema is een beetje verwerkt op zijn kaart.
Het idee zag ik bij de Tineke v.d. Linden, die had een tagkaart met hert. Ik heb er wat hout, cactussen en een hekje bij verwerkt, dus net wat anders.
Vandaag is het feest, dus gaan we samen zingen en taart eten.
Zijn wens is dat beide opa's en oma's nu eens samen op zijn verjaardag zijn.
Gewoon verdrietig dat een kind dat als wens heeft. Het zou toch heel normaal moeten zijn.....
Door corona zijn de feestjes qua visite heel beperkt en dat merk je dus nu aan de kinderen.
Hopelijk kan binnenkort alles weer.
Wij gaan er een feestje van maken vandaag.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: De natuur in PK9176 ByMarleen
Boomstammen: Craftables CR1338
Hek: Craftables CR1441
Grote Boom: Creatables LR0378
Bomen: Tiny's Pines Creatables LR0736
Eland: Creatables LR0377
Cactussen: Craftables CR1413
Graspons: Martha Stewart
Jutetouw

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Super leuk jou jungle kaart! Inclusief liaan, top! Een mooie wens is het wel vind ik...maak er maar een mooi feestje van, gefeliciteerd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd nog met je kleinzoon. Wat een supermooie avontuurlijke kaart heb je voor hem gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita