maandag 31 januari 2022

Gefeliciteerd


Dit leuke model zag ik op de Facebookgroep van Hobbyshop Daantje tijdens een live uitzending.
Aanvakelijk maakte ik hem voor onze kleindochter maar manlief vond het zwart wit niet leuk voor haar.
Heb voor onze kleindochter een nieuwe kaart gemaakt en deze kan de bak in voor een jarige.


Ik vond het zo'n grappig model.
Op de flapjes staat nog geen tekst maar die komt er wel op als ik weet naar wie dit kaartje gaat.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon: Daantje Creatief
DSP: Pretty Paper blog Do what you love PK9149
Zwart stippen papier: My Favourite Things Black White Dots
3D varken en bloemen: blok Décotime
Vlinders: Creatables LR0747
Blaadjes: Colletables COL1504 ByMarleen
Lieveheersbeestjes: Creatables LR0745
Tekstcirkel: Gummiapan
Glitter Writers

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita