woensdag 26 januari 2022

Kleurenchallenge


Deze kleurenchallenge zag ik bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog
Het zijn superleuke kleuren bij elkaar dus daar wilde ik wel wat voor maken.
Aangezien ik nog een model had van een ZOOM meeting met mijn upline van Stampin'Up! heb ik die gebruikt.


Het middenstuk is een leuke vouwkaart en hij sluit met een bellyband.
In de nieuwe mini catalogus staat deze mooie tulpenstempel.
Was weer een leuke uitdaging.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black, Real Red, Whisper White
DSP: Petal Passion
Inkt: Real Red, Memento black, Smokey Slate
Bloem/tekst: set Flowering Tulips
Cirkel: Painted Labels dies
Achtergrond: set Comfort & Hope

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Anita.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita