zaterdag 29 januari 2022

Maak er en feestje van


Een 3 luik kaartje in vintage stijl.
Ik heb het ergens op Facebook gevonden maar weet niet meer waar. 
Echt moet dat op gaan schrijven.....
Het was een live demo!
Wel een leuke dus.


Achter het vierkant zit mica en daarachter een label met een afbeelding en tekst, als je die weghaalt dan komt er een felicitatie te voorschijn.


Hier zie je de 3-luik goed. 
Ik heb hier de set van Jenine Mindful Art gebruikt, designpapier en blokje met diecuts
De cirkel en afbeelding zijn van Marianne Design.


Op het designpapier heb ik ook nog gestempeld met een stempel van JMA.
De materialen kun je bestellen bij Angela's Hobbycorner

Bij Hobbyvision vragen ze een strik op je creatie. Mijn 2de inzending.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Warm & Cosy Jenine's Mindful Art JMA-WAC-PP17
Vierkant: Craftables CR1359
Teksten: Lieve teksten CS1087
Afbeelding: Mattie's Mooiste MB0190
Cirkel: Creatables LR0693
Achtergrondstempels: Texture JMA-ES-STAMP110
Pearls offwhite: CA3133
Lint: seambinding
Mica en kant

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Anita. Ik heb dat ook wel eens dat ik iets zie, maar niet meer weet waar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita