donderdag 13 januari 2022

Challenge 286 Marianne Design Challenge blog

Dan is het nu weer tijd voor de volgende challenge op het Marianne Design Challenge blog
Het was mijn beurt om een nieuw thema te bedenken.
Ik vond het leuk om eens heel wat anders te doen dan altijd gedaan wordt.
Het thema is WATERVALKAART/WATERVALALBUM.
Wat de bedoeling is zie je hieronder.


Ik heb een waterval-album gemaakt zoals je ziet.
Het stond al lang op mijn lijst om te doen.
Ik heb als extra thema 'breien' genomen, maar dat is alleen voor mezelf hoor!!
Ik vind haken en breien gewoon leuk om te doen.


Aan de linkerkant ik heb een embossingfolder met breisel gebruikt en een pocket.
Er staan nog geen teksten op de labels, dat doe ik als de bestemming bekend is.
De waterval bestaat uit 6 verschillende plaatjes van 2 verschillende vellen genaamd 'Winter Wool'.
Alle vierkanten dus
Op de voorkant nog een mandje met wol en breinaalden om het af te maken.
Wil jij je ook eens laten uitdagen?
Het is echt niet moeilijk......
Omdat het voor iedereen te doen moet zijn heb ik op het BLOG drie links geplaatst naar verschillende filmpjes.
Eentje is in het Nederlands en is van Rimmie v.d. Sande van het designteam van Marianne Design.
De andere zijn in het Engels maar voor iedereen wel te begrijpen.
Doe eens gezellig mee.

Wat heb ik gebruikt:
DSP:Pretty Paper bloc Mixed Media Pastel PK9141
Kraft: PK9109
Afbeeldingen: Winter Wool VK9547 en VK9548
Embossing: Designfolder extra DF3418
Cirkel: Creatables LR0693
Breispul: Creatables LR0689
Mand: Creatables LR0677
Labels: Craftables CR1510
Tekst: Creatieve groetjes CS1071
Mirrorpaper zilver: CA3135
Distressinkt: Speckled Egg en Vintage Photo
Lint, schrappersfloss

Groetjes
ANITA


6 opmerkingen:

  1. Prachtige watervalalbum Anita, leuke challenge,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi watervalalbum met leuk thema.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuk om het met het brei thema te doen.
    Het klinkt moeilijker dan het is.
    Groetjes Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi winters waterval album heb je ervan gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig album heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige album gemaakt. Leuk om zo de waterval erin te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita