zondag 9 januari 2022

Komt er eentje bij....



Een kaartje dat ik maakte voor mijn petekind Jill.
Zij is zwanger van hun eerste kindje.
Inmiddels weet ik dat het een meisje gaat worden, maar toen het kaartje werd gemaakt was dat nog niet bekend. Het kaartje is dus in roze en blauw.
Het wordt ook het eerste kleinkind van mijn zusje, die is helemaal in de wolken dat ze oma wordt.
Het is ook zo ontzettend leuk om kleinkinderen te hebben.
Wij genieten ontzettend van ons 7-tal.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Eline's babies Little Miracle PB7058
Cirkels: Crealies
Afbeelding: Sensibility EWK1282
Takjes: Creatables LR0574
Tekstjes: Eline's Animals Baby tekstjes EC0171
Tekst: Eendje voor jou CS0985
Hempcord, roosjes

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje voor de aanstaande ouders. Een kleinkind is een groot genot voor de opa's en oma's. Iedere leeftijd brengt wat leuks, een kleintje wat net leert lopen, en de andere om spelletjes te doen of glunderend een mooi rapport laten zien 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita