maandag 24 januari 2022

It's a good day.....


Gisteren heb ik deze kaart geplaatst op Creatief met Angela's Hobbycorner op Facebook.
Het is een inspiratiekaart voor de challenge van januari Warm & Cozy.
Het model heb ik online gevonden en is van Geertje van Joy!Crafts.
Het is een erg leuk model waar je leuke dingen mee kunt doen.
Komen jullie ook gezellig meedoen op onze groep?
Ik heb naast het papier van Jenine's Mindful Art Collection ook het boekje met diecuts gebruikt.
Er staan allerlei leuke afbeeldingen in die prima passen bij het thema Warm & Cozy.
Zie de deken, lantaarn, kaarsjes, mooie bos rozen, allemaal dingen om de gezelligheid in huis te halen.
Heerlijk met dit fris en somber weer.
Maak het maar gezellig in huis.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Warm & Cozy Jenine's Mindful Art Collection JMA-WAC-PP4
Diecuts: Warm & Cozy JMA-WAC-DCB15
Tekst: ArtSpecially
Lint: seambinding
Kant
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita