donderdag 13 januari 2022

HoHoHo


Ja ik weet het kerst in voorbij maar ik probeer elke week mee te doen bij 52 Weeks to Christmas.
Het scheelt echt stressen in december.
Afgelopen jaar heb ik op een paar zomermaanden na steeds mee gedaan.
Ik ga er dus lekker mee door.
Dit keer een CAS kaartje met de leuke kerstboomstempel van Carla Creaties.
Ze zijn zo ontzettend grappig.
Hij is ingekleurd met Copics.

Wat heb ik gebruikt:
Kerstboom: Xmas Tree 2 van CraftEmotions
HoHo: Create Christmas van Docrafts
Hulst: set Snow Place van Stampin'Up!
Sterren: December Bella Lulu van Noor Design
Versamark, embossingpoeder, Copics

Groetjes
ANITA

Om 12.00 uur komt de nieuwe challenge van Marianne Design online, 
dus kom gezellig nog een keer langs.

 

10 opmerkingen:

  1. Leuke stempel, heel grappig en die tekst is ook zo leuk met die kerstballen i.p.v. de letter o.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke CAS-kerstkaart Anita.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart en grappig dat ho ho ho met de kerstballen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem enig !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke CAS kaart Anita....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die kerstboom is zo grappig...leuke kaart!!
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, Anita. Die ho-ho-ho met kerstbal-oo's is leuk.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke CAS Kerstkaart met die grappige kerstboom ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita