donderdag 6 januari 2022

Happy New Year


Het is vandaag weer donderdag, dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Het is me niet gelukt om met de challenge mee te doen maar dus wel mijn wekelijkse kerstkaart.
Ik zag deze grappige sketch op de Facebookgroep van Craft Sensations.
Nu heb ik daar wel wat blokken van maar verder eigenlijk niet zoveel.
Ik ben met het kerstblok van vorig jaar aan de slag gegaan.
Hierin zitten ook nog leuke labels en andere afbeeldingen.
Ook de bloemen en kadootjes komen uit dit blok.
Heb ik in ieder geval weer een kaart voor december 2022.
Je kunt maar klaar zijn.....hihi!

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Christmas Designpad 2020
Decorative Crystals

Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk drieluik.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die schuin gesneden plaatjes, dat geeft een speels effect. Leuke kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Anita....leuk gedaan met de schuine plaatjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met de leuke schuine ruitjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke slimlinekaart, Anita. En door die schuingesneden plaatjes heeft het inderdaad iets heel speels, zoals Miranda al opmnerkt. Leuk!
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Anita! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dit model heb ik ook voorbij zien komen. Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt Anita.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt aan de hand van de schets Anita. Bedankt dat je je kaartje mee laat doen bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita