donderdag 6 oktober 2022

Challenge 302 Marianne Design Challenge blog


We zijn weer 2 weken verder en hier thuis is er vanalles gebeurd. Onze tweeling was jarig en inmiddels is ook de hele woonkamer en keuken zo goed als leeg. Alle kasten en alles wat los staat moest weg, behalve de grote meubels.
 3 Schilders zijn bezig geweest met plafond en muren verven. Een deel moest zelfs 2 keer omdat het van donkergrijs naar wit moest.
Tussen de bedrijven heb ik dit kaartje gemaakt voor onze challenge op het Marianne Design challenge blog.
Dit keer mocht ik wat leuks bedenken.
Ik heb een leuke sketch gevonden

Zien jullie de sketch in mijn kaart?
Nou dat is dus de bedoeling, het thema is verder vrij als de sketch maar zichtbaar is.
Komen jullie gezellig meedoen?

Kerst past ook weer bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Jolly Christmas PB7065 ByMarleen en Eline Pellinkhof
Cirkel met tekst: Craftables CR1561 ByMarleen
Cirkels: Crealies
Afbeelding: EWK1286
Sterrenrand: Creatables LR0487
Tekst: Hallo Winter CS1036 ByMarleen
Sneeuwvlokken: Craftables CR1574
Snowpaper: CA3104

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sketch en wat heb je er een mooie kerstkaart mee gemaakt Anita. Heerlijk als straks alles weer fris en schoon en opgeruimd is. Succes met de klus.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, leuke sketch we gaan proberen mee te doen.
    Lekker als alles weer fris in de schone verf zit.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Anita! Leuke sketch!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met een mooie sketch leuk uitgewerkt. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke sketch bedacht Anita....wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Groetjes en succes met het schilderwerk,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Anita.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Ik ga proberen om ook wat moois te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita en leuke opdracht
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart heb je met deze leuke sketch gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaarten maar mag ik de maten van deze ckaat weten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anita thank you for taking some of your precious time to post comments on my blog...from your first paragraph it sounds like you are a very busy lady right now! Your card is beautiful and yes I see the sketch and for some reason my translation is doing really well today. I appreciate you helping me...I think as I study your product list I will catch on!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita