dinsdag 11 oktober 2022

Wonderful Time of the Year



Het is herfst maar ik ben toch wel het grootste deel van de tijd bezig met de kerstkaarten.
Nu dus ook weer eentje.
Dit keer een CAS (clean and simple) kaartje.
Ik heb hier rechtstreeks gestempeld op stempelpapier en daar de kaart ook gelijk van gemaakt.
Alles is ingekleurd met Distressinkt en waterpen en de wolken met een mask en Distressinkt.
Ook weer zo leuk om te doen.
Soms weet ik niet wat ik eerst moet gaan doen, zoveel keus en zoveel leuke dingen.
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Gisteravond ook nog heerlijk met een blokjesstempel en Copics bezig geweest n.a.v. een live van Diny Sprakel.
Ik had het hele spul in huis maar wist niet zo goed meer hoe het moest.
Je ziet het op een beurs en na enige tijd vergeet je alles.....echt erg!
Nu liggen er dus een heleboel leuke achtergronden waar ik weer kaarten van ga maken......
Er zijn er zelfs al een paar af, het ging zo lekker. Die krijgen jullie tussendoor nog wel te zien.
Nu eerst maar deze kerstkaart

Wat heb ik gebruikt:
Landschap: Giraffes on Ice van My Favourite Things
Bomen/kerstman/tekst/sneeuw: Merry Moments van My Favourite Things
Wolken: Maskstencil PS8081 MDesign
Distressinkten

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie CAS kaart !!!!!
    En leuk ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerst kaart . Cas kaart niet echt mijn ding maar ga het toch een keer proberen.
    Mooie wolken lucht en leuk dat kleine kerst mannetje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke CAS kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita