donderdag 13 oktober 2022

Vrolijk kerstfeest


Het is weer donderdag dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Voor mij zijn de traditionele kleuren toch verreweg het mooist voor kerstkaarten, al maak ik echt kerstkaarten in allerlei kleuren, deze kleuren zijn écht kerst.
Dit keer is het een schudkaart geworden en zelfs het schudmateriaal is in de traditionele kleurtjes...hihi!
De afbeelding is een stempel en dus lekker ben ik aan het kleuren geweest met Copics.
Heerlijk rustgevend is dat.
Ik zag ook nog een challenge voorbij komen van Kaartjes Inspiratie Challenge blog, daar willen ze paddestoelen zien. 
En of die genoeg te zien zijn, het hele designpapier staat er vol mee en op de stempel ook nog eens 3 paddestoelen. Het hoeft dus niet altijd een herfstkaart te zijn.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: It's Snome Time van Craft Consortium
Cirkels: Crealies
Afbeelding: It's Snome time stamp
Tekst: Kerstpost Craftlab CCL-FR-STAMP273 van Studiolight
Schudmateriaal: Sprinkletz Merry & Bright
Sterretjes
Copics

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Erg leuke en grappige kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schudkerstkaart.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke kerstkaart en zo leuk dat schudgedeelte Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een superleuke kerstkaart Anita. Lieve groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, vrolijke kerstkaart met gnome. Leuk met dat schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt Anita. Leuk het schudvenster en wat is er veel te zien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke gezellige kaart, Anita. Stiekem houd ik ook erg van de traditionele kleuren, ik moet er mijn best voor doen om niet steeds in het groen en rood voor kerst te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuke kaart, Anita. En ja, rood groen en wit zijn wel echt kerstige kleuren!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt kerst inderdaad. Hele leuke, vrolijke kaart! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met de kleine gnome. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita