zaterdag 29 oktober 2022

Oma en Opa


In onze omgeving worden er momenteel de nodige kleinkinderen geboren.
Zo ook bij mijn zus.
Hun oudste zoon, mijn neefje dus, trouwden in juni en hebben nu een zoon gekregen.
Een flinke vent van 9 pond.
Dit kaartje had ik al klaar liggen maar moest de naam er nog op verwerken. Wist ook niet of het een jongen of een meisje zou worden vandaar de kleuren.


De flinke vent is vernoemt naar zijn opa, leuk hé.
Ik heb hier heel oude materialen van Marianne Design gebruikt.
Het was zo'n boekje van Eline met een plastic stencil erbij. 
Dat stencil heb ik niet gebruikt maar wel het papier en de afbeeldingen op de voorkant.
De 3D afbeelding binnenin komt ook van een ouder vel van Eline.
Nog steeds leuk dus.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Babies 3 CC7603
3D afbeelding: Eline's Romantic Nursery nr. 1 AK0053
Tekst: Craftables CR1597 ByMarleen

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee met dat 'tentje' , moet ik onthouden! En oude plaatjes blijven leuk. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita