donderdag 27 oktober 2022

Fijne Feestdagen gewenst

Vandaag kom ik even binnenwippen vanaf de KreaDoe in Utrecht


Weer een leuk model voor jullie gevonden op Jan B Cards
Het is wel wat lastig in elkaar zetten maar wel een leuke uitdaging.


Als je hem openklapt komen er 2 'deurtjes' tevoorschijn die openklappen.


En dan.....tadaaaa.
Weer even wat anders dus.
Vandaag weer kerstkaart donderdag bij 52 Weeks to Christmas dus ik doe weer mee.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sending Joy SL-SJ-PP11 Studiolight
Afbeeldingen: Sending Joy SL-SJ-DSB08 Studiolight
Plaatje: Sending Joy SL-SJ-SCRAP49 Studiolight
Teksten: December Bella Lulu 3002/0109
Rhinestones red: CA3159
Lint

Groetjes
ANITA

 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een leuk model!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kerstkjaart, en heel veel plezier op de kreadoe!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk model kerstkaart Anita, en prachtige kerstkrans in t midden. Groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dit model, mooie kaart. Veel plezier bij Krea Doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi model kerstkaart Anita en je hebt mooi dessin-papier gebruikt. Veel plezier op de Kreadoe.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met ook een verrassend leuke binnenkant Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker wat anders , erg leuk !!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat deze kaart een puzzel was om te maken. Leuk modelletje en mooi gemaakt.
    Groetjes en veel plezier op de beurs.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita