zaterdag 15 oktober 2022

Een kaartje vol geluk


Afgelopen week heeft Diny Sprakel een live gegeven hoe je leuke achtergronden kunt maken met blokjesstempels en Copics.
Nu heb ik de blokjesstempel al héél lang in huis maar was gewoon de techniek kwijt.
Ook de Activator lag er nog ongebruikt.
Zo fijn dat Diny ons geheugen weer even heeft opgefrist.
Gelijk een stapel achtergrondjes gemaakt in tal van kleuren op Chromelux papier maar ook op stempelpapier. Chromelux is wel favoriet moet ik zeggen.
Nu nog kaarten er mee maken, dus hier de eerste die klaar is.
Geen idee welke kleuren ik gebruikte, maar in ieder geval waren het groentinten in combinatie met donkergeel en zie het effect. Was er helemaal blij mee.
De randjes geaccentueerd met een gouden gelpen en verder tekst en afbeeldingen.
Op naar de volgende blokjeskaarten......

Wat heb ik gebruikt:
Blokjesstempel: Darkroom Door
Afbeeldingen: Berry Hunt van Paper Heaven
Tekst: Lieve Teksten CS1087 MDesign
Copics
Activator
Gelpen

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita