donderdag 20 oktober 2022

Challenge 303 Marianne Design Challenge blog


Vandaag hebben we weer de nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Aniet was dit keer de gelukkig die wat mocht bedenken.
Het thema is ALLES MAG maar wel met 5 verschillende producten van Marianne Design. 
Normaal is dat 3, dus let op!!!
Op mijn kerstkaart zitten er zelfs meer, welke dat zijn zie je onderaan.
Blauw is niet mijn favotiete kleur om kaarten te maken maar soms zit er designpapier in een blok die uitnodigt om met blauw te gaan werken.
Ik kon het toch niet laten om een 'vleugje' rood toe te voegen...hihi.
Doe jullie weer gezellig mee?
Wat is jou favoriete kleur?

Deze kaart doet ook mee bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Frozen Winter PB7062
Cirkel Fijne Feestdagen: Craftables CR1561 ByMarleen
Rode cirkel: Crealies
Afbeelding: VK9596
Poinsetta: Creatables LR0779 Anja van Laar
Takjes: Twigs of Berries van Craft&You
Bomen: Craftables CR1483 ByMarleen
Snowflakes: Craftables CR1335
Snowpaper: CA3104
Rhinestones red: CA3159
Lint en hempcord

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Anita, supermooi in het blauw,
    mijn favoriete kleur is roze hihi
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig in dat blauw! De rode kerstroos en details springen er echt uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Anita! Leuk om af en toe toch uitgedaagd te worden om met een andere kleur te werken. Ikzelf hou wel van blauwtinten, dus deze kaart is wel in mijn straatje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoe je de poinsettia hebt gecombineerd met het plaatje, mooi contrast.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita