dinsdag 4 oktober 2022

Smile


En hier is de de beloofde kaart die ik voor onze dochter maakte.
Zij houdt van CAS en dat is deze wel.
Ik maakte dit met de sketch van Creatief met Craft Sensations op Facebook van september.
Het papier komt uit een blok van Craft Sensation en matched goed met elkaar.
Je ziet het niet goed maar de tekst en één van de hartjes is roze foliedruk.
Dit kaartje past precies bij onze dochter vond ik.
Zij heeft een eigen bedrijf voor geboortekaartjes Festikaart.nl en gebruikt ook heel veel kleuren foliedruk.
Zoek je nog een mooie exclusieve geboorte- of trouwkaart kijk eens even op haar site.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline kartels: Craftables CR1537
Slimline klein: Craftables CR1562
DSP: Journaling Designpad Coloured Cardstock van Craft Sensations
Rhinestones bronze: CA3154 MDesign
Lint.

Groetjes
ANITA


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita