woensdag 17 november 2021

A little note......

Ik ben jarig......hoera?????


Vandaag is het mijn verjaardag en weer in een lockdown......gggrrrr!
Gelukkig had ik de feestelijkheden al over 3 dagen verspreid omdat mijn lieve man a.s. zondag jarig is.
Vorig jaar nauwelijks gevierd, dus nu wel wat festiviteiten.

Dit kaartje maakte ik een tijdje geleden al, maar loop weer eens achter met plaatsen, ofwel maak teveel....hihi!
Zit soms teveel achter de pc om alles bij te houden, blogs en website, clubs, Facebook......
Nouja het is maar zo.
Dit is dus een CAS Stampin'Up! kaartje met de prachtige vlinders.
De vlinders zitten aan elkaar als stempel met bijpassende stansen, super handig.
Hier heb ik ze in grijstint gestempeld. De losse vlinder in zwart.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Night of Navy, So Saffron, Basic White
Inkt: Night of Navy, So Saffron, Bermuda Bay
Vlinders: Butterfly Brilliance
Dies: Brilliant Wings
Tekst: Butterfly Gala
Labelpons
Versamark, embossingpoeder

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Het is inderdaad allemaal niet zo feestelijk momenteel maar ik feliciteer je toch van harte en een mooie dag gewenst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita,en gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag. Als je met zijn tweetjes zo kort op elkaar jarig bent dan verspreid je toch meestal je bezoek, anders is het te druk. Maar niettemin we zijn baas in eigen huis en daar hebben ze in Den Haag niets over te zeggen zolang we geen overlast geven met grote feesten 😀
    Groetjes en geniet nog van je dag.
    O ja, je kaartje is heel mooi, leuk met het vlindertje en het stempelwerk erachter.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en alvast met je mans verjaardag.
    Je kaart met vlinder achtergrond en 1 gekleurde vlinder is heel mooi. De gekleurde vlinder lijkt wel van de kaart af te vliegen.
    Fijne dagen met het vieren van jullie verjaardagen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita