donderdag 18 november 2021

Fijne Feestdagen


Het is kerstkaarten donderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Ik kan er wel elke dag kerstkaarten dag van maken. 
Heb inmiddels een hele stapel keerstkaarten gemaakt omdat ik er vorige week workshops mee heb gegeven . Ik maak dan ook wat meer voorbeelden , dus ik kan nog even vooruit.
Dit kaartje maakten we vorige week woensdag.


Het is een model van een Franse Stampin'Up! demo, ziet er moeilijk uit maar is het zeker niet.
Super leuk om te maken en dan met het frisse papier van Noor Design is het echt kerstig.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Warm & Cosy van Noor Design 6011/0655
Knipvel: Warm & Cosy van Noor Design 6011/0426
Cirkel: Craftables CR1561 MDesign ByMarleen
Snowflakes: Craftables CR1574 MDesign
Snowpaper: A3104 MDesign

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Het is een geweldig leuk kaartje Anita, het mooi frisse papier heb ik ook gekregen. Het modelletje vind ik er inderdaad moeilijk uit zien, maar zoals je al schreef dat is het dus niet..Bedankt dat je er deze week weer bij bent. Groetjes Ingrid 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart in dit leuke model Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart. Ziet er een superleuk model uit. Van hier ziet het er wel moeilijk uit hoor ! Groetjs, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof model kaart, Anita. En lekker dat je een voorraadje voorbeeldkerstkaartjes hebt.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk deze kerstkaart een leuk model en gezellig papier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf model !!!!
    helemaal top !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje is het geworden, mooi model!
    grtz Colien [52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita