donderdag 4 november 2021

Challenge 281 Marianne Design Challenge blog


Deze challenge heeft Judith het thema bedacht.
Hier kan ik wel mee uit de voeten, beter dan Halloween......
De craftstencil van de fles had ik nog niet gebruikt en dat is natuurlijk wel zonde.
Heb het winterse tafereel in de fles gemaakt en daarbij de nodigde materialen uit de kast getrokken.
Bovenin heb ik de achtergrondvellen van Eline gebruikt en die aangevuld met het snowpaper.
De kurk van de fles is ook echt kurk, leuk hé?
Wat extra bomen erbij en de lieve Polar Bears ingekleurd en het winters plaatje is compleet.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?
Kijk ook even bij de inspiratiekaartjes van het designteam van het Marianne Design Challenge blog.

Wat heb ik gebruikt:
Fles: Craftstencil Message in a Bottle PS8092
Afbeelding: Eline's Snow & Ice backgrounds AK0087
Huis, hek, boom, sneeuw: Collectables COL1503
DSP: Frozen Winter PK9172
DSP: Sparkling Snow PB7062
IJsberen: Eline's Animals Polar Bears EC0193
Tekst: Hallo Winter ByMarleen CS1036
Snowpaper: CA3104
Zelfklevend kurk: JU0948
Ingekleurd met Copics

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk winters tafereeltje in de fles!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk ‼️ Ja leuk om echte kurk te gebruiken.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse fles heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita