zaterdag 13 november 2021

Klein kerstkadootje met labels


Dit leuke kerstkadootje heb ik bij een live workshop gemaakt en denk je dat ik nog weet bij wie...!!!!
Ik heb het vergeten te noteren, erg hé?
Het is wel een leuk pakketje die je persoonlijk af moet geven.


Binnenin zit een bindsysteempje waar je 5 mapjes op maakt.


In elk mapje heb ik een label gedaan.


En natuurlijk ook iets van versiering erop.


Zie die grappige gezichtjes op de lampjes?


En de ballen?
Alle afbeeldingen komen uit het designblok.


Hier de labels allemaal bij elkaar met allerlei kerstteksten.
Nu maar eens goed nadenken waar ik dit patroontje vandaan heb.

Bij Carlins Kaartenparadijs willen ze kerst/rood/groen zien

Wat heb ik gebruikt:
DSP: K&Compagnie jaargetijden
Teksten: Xmas Hugs van Goosa Crafts
Hempcord

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Ziet er top uit Anita !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk gedaan!! Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi mapje met die labels erin Anita. Heel leuk gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kerstkaartje met heel veel kijkplezier.
    Daar heb je vast ook heel veel werk aangehad.
    Erg leuk gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita