woensdag 3 november 2021

Vintage kerstkaart


Voor de verandering weer eens een vintage kaart voor kerst.
Diny Sprakel heeft onlangs op Facebook de maten van het kleine model van deze kaart uitgeschreven in centimeters.
Ik moet zeggen dat ik hem nogal smal vond, dus ben ik naar het engelse filmpje gegaan en heb hem in inches gemaakt in de grotere versie.
In mijn kerstpapier-pizzadoos zat nog heel mooi papier van Maja Design in bruintinten. Jammer hé dat er nooit in geknipt is en nu ineens op, want ja er gaat wel veel papier in.
Aan de binnenkant zelfs het 2de vel nog moeten gebruiken. Gelukkig was dat van dezelfde lijn en paste er dus goed erbij.
Het plaatje komt uit een pakketje met diverse plaatjes, heb het alleen een beetje aangepast met een frame, de hertjes en wat sneeuw.


Binnenin heb ik een pocket gemaakt waar de label ingestoken wordt.
Het plaatje zit op een band die het geheel dicht houdt.

Bij Girlz Creative Crafts vragen ze een vintagekaart mét plaatje.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Gammaldags Jul Maja Design
Afbeelding: Dixi Craft
Vierkant frame: Craftables CR1469
Hertjes: Collectables COL1330
Snowflakes: Craftables CR1574
Label: Craftables CR1352
Glas: Champagne TC0889
Tekst: Bella Lullu December 3002/0109 Noor Design
Snowpaper: CA3104
3D Schnee: Viva
Lint
Distressinkt: Walnut Stain

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Youre card is so beautiful, thanks for sharing it with us at Girlz Creative Crafts Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita