zondag 7 november 2021

Shine like de kerstboom


Vandaag was ik aan de beurt om een kaart te plaatsen als designteamlid van Creatief met Angela's Hobbycorner.
In mijn DT pakket had ik gekozen voor deze mooie kaartvorm van Studiolight, maar ook de sneeuwpop van Marianne Design ByMarleen. 
Ik heb ze gezellig samen gebracht op deze kaart.


Het is een zogenaamde 'swingkaart' omdat hij lekker kan 'swingen' dus.
Het ziet er ingewikkeld uit maar met deze stansenset easy to make dus.
Mooi papier erbij en hier en daar wat sneeuw en sneeuwballetjes en klaar.
Wie zal ik deze kaart straks eens sturen?
Bij wie belandt ie in de envelop.....?

Bij Kaartjes Inspiratie Challenges is het thema KERST

Wat heb ik gebruikt:
Kaartvorm: Essentials SL-ES-CD-70 Studiolight DSP: Sending Joy SL-SJ-PP11 Studiolight Kersttak: Creatables LR0726 MDesign Kerstbal: Sending Joy diecuts SL-SJ-DCB08 Sneeuwpop: Craftables CR1567 ByMarleen MDesign Sneeuw: Collectables COL1503 MDesign Snowpaper: CA3104 MDesign Rhinestones red: CA3159 MDesign Tekst: December Bella Lulu Noor Design 3D Schnee Viva Lint en mini sneeuwbolletjes

Groetjes
ANITA


 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kerst kaart met een leuke kerstboom.
    Grappig met de sneeuwpop .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Anita.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita