woensdag 10 november 2021

Kado-kaart


Dit kaartje stuurde ik een tijd geleden al naar mijn collega DT lid Cindy.
Het kaartje met de gebruikte materialen raakt dan al snel ergens tussen waardoor de kaart ook niet geplaatst wordt.
Eigenlijk best jammer, maar ik heb het gevonden, dus hier is de vintage kado-kaart
Je kuent de 'dekstel' er af halen en dan komt er een leuke verrassing te voorschijn.


Cindy is echt van de vintage projectjes dus ik vond het wel wat voor haar.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fancy Pants Design - Winterland
Teksten: PL1524 MDesign
Takjes: Craftables CR1494 MDesign
Vogelkooi: Creatables LR0640 MDesign
Jutetouw, bloem, knoop, lint, label

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita