woensdag 24 november 2021

Veel te vroeg


Tussen alle kerstkaarten door even heel wat anders.
Condoleancekaarten.
Helaas had ik ze nodig voor een 20-jarige voor zijn ouders en grootouders.
Ik heb de achtergrond gemaakt met verschillende kleuren Distressinkt en Izink.
De rest heel simpel gehouden.

Wat heb ik gebruikt:
Distressinkten: Peeled Paint, Vintage Photo, Spiced Marmelade
Izink: Cire
Bloemen: Colorfull Silhouettes Wild Flowers CS1084
Teksten: Silence EWS2224
Vlinder: Hobby Art

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig in zijn eenvoud, Anita. Mooie warme kleuren inkt koos je! Ik ga meestal voor bleke pasteltinten, als ik op deze manier een condoleancekaart naar, maar dit ga ik ook eens proberen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt veel te vroeg..... Mooie kaart zo, door het gebruik van inkt en stempels. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita