dinsdag 9 november 2021

Magische kerst


Dit model kaart hebben jullie al langs zien komen omdat die aan een challenge mee deed.
Ik heb er meerdere gemaakt omdat ik er een Stampin'Up! workshop mee gegeven is.
Wat meer ideeën uitgewerkt geeft de dames ook inspiratie.
Ik laat ze nu alletwee zien.
Hierboven een met rose en de tekst gestempeld op vellum.


Dit is er eentje die op de andere lijkt, alleen die was paarsig en deze is zachtblauw.
Dit papier komt ook uit dezelfde set.
Een andere tak gestanst, dat dan weer wel.
Hopelijk inspireert dit jullie ook een beetje.

Wat heb ik gebruikt:
Foto 1:
DSP: Whimsy & Wonder
Tekst: Fantastische Feestdagen
Vellum: Botanical Gardens 

Foto 2:
DSP: Feels like Frost
Tak: Petals & More thinlits
Tekst binnenin: Fantastische Feestdagen
Tekst op vellum: ontwerp van Ingrid van Wenskaartenidee
Glitterpapier en sterrenpons

Groetjes
ANITA


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita