zondag 21 november 2021

Gastdesigner en kerst

Vandaag is het hier feest, mijn man is jarig........Hoera!!!!



Bij Kaartjes Inspiratie blog ben ik met challenge 158 in de top 3 gekomen, dus mag ik vandaag  Gastdesigner zijn bij challenge nr 160 met als thema Kerst.
Hiervoor heb ik deze kaart gemaakt.
Hij is wel wat lastig op de foto te zetten, dus heb ik hem liggend gedaan maar dan komt hij niet zo mooi over.
Staande zie je weer niets van het mooie papier aan de binnenkant, dus zeg het maar.....
Ik heb ze beiden maar geplaatst in de hoop dat jullie een goed beeld krijgen van dit leuke model.
De afbeelding zijn ingekleurd met Copics.
Bedankt dames van KIC voor de top nominatie.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: It's Snowtime Craftconsortium
Stempel: It's Snowtime Robin Mischief Craftconsortium
Egel en tekst: Eline'Animal Cute Animal EC0173 MDesign
Geschulpte cirkel: Crealies
Poinsetta: Craftables CR1478 MDesign
Snowpaper: CA3104
Hempcord
Copics

Groetjes
ANITA



 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita