donderdag 11 november 2021

Fijne kerst met een grapje


Op de ArtSpecially heb ik deze leuke en grappige stempel van Carla Creaties gekocht. 
Die kerstbomen zijn zóóo grappig.
Ik had er een aantal ingekleurd en dacht er over wat ik er mee zou maken.
Nou dit dus, een klein grapje met de lachende kerstboom die in de kerstsok is gekropen.
Die andere vindt het maar wat flauw en kan er duidelijk niet om lachen....hihi.....ik wel dus!
Ach soms wordt ik ook wel melig en dan krijg je dit.
Ik vind hem overigens wel geschikt voor 52 Week to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline mini: Craftables CR1562
Kerstsok: Creatables LR0733
Bomen: Xmas Tree van Craft Emotions
DSP: Christmas van Craft Sensations
Embossingfolder: Cuttlebug 37-1937
Tekst: Crealies CLTS19
Snowpaper: CA3104
Copics. hempcord

Groetjes
ANITA


 

11 opmerkingen:

  1. Kan er ook wel om lachen om de grappige kerstboom.
    Leuk bedacht.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuke vrolijke kaart.
    Fijn dat je er vandaag bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een hele grappige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke grappige kerstkaart, Anita! Leuke stempel is dat.
    Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele toffe kerstkaart met de grappige stempeltjes van mijn naamgenootje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke kerstkaart met de twee kerstbomen Anita!
    Die ene is wel een lolbroek door zich in de kerstsok te verstoppen.
    Daar hou ik wel van...
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kerstkaartje Anita....heel leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker leuk een kerstkaart met humor. Ik kan het wel waarderen hoor. Mooie frisse kleuren Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de grappige kerstboom en zijn maatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geinige kaart! Leuk hoe je er zo'n tafereeltje mee hebt gemaakt. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita