dinsdag 16 mei 2023

Beterschap


Weer een leuk model van Sylvia Scharp van de Malle Kaarten Groep op Facebook.
Ik heb weer eens een beterschapskaart gemaakt met een heerlijk bakje kersen voor de zieke.
Daar knap je toch van op.


Van boven ziet het model er zo uit.
Een kaart die je vrij snel kunt maken en er weer net wat anders uit ziet dan een 'gewoon' kaartje.
De 8-hoekige mal is een hele oude van Marianne Design maar zoals je ziet nog super bruikbaar. Die gaat ook niet weg hier. De ronde variant heb ik ook nog.
Bewaar jij ook alle stansmallen?

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Sylvia Scharp
DSP: Fruity Garden van Craftlab CCL-FR-PP81
Frame: Craftables CR1249
Afbeelding: French Antiques EWK1272
Klavertje 4/lieveheersbeestje: Creatables LR0745
Tekst: CS0894

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    En ik bewaar ook alle stansmallen !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt. Bewaar het meeste ook wel maar laatst ook wat verkocht waar ik niks mee deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is lekker ehh... leuk geworden! Tof modelletje zo.
    Ik bewaar veel, maar soms doe ik een miskoop of krijg ik iets dat ik niet gebruik, en dan geef ik het weg of verkoop ik het.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Ik kan ook niet echt afscheid nemen van oudere mallen... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita