zaterdag 13 mei 2023

Sending Love


Onze oudste zoon en onze schoondochter waren gisteren 11 jaar getrouwd.
Leuk om dan even een felicitatiekaartje te sturen.
Dit model vond ik bij het SU-PER team! challenge pagina op Facebook waar hij meedoet met de maandchallenge.
Ik heb er nog wel een extra pocket in gemaakt waar een label in past.


De binnenkant ziet er zo uit
Alle materialen die ik gebruikte zijn van Stampin'Up op de 11 na.
De planten zijn uit het designpapier geknipt en passen dus echt bij het geheel.
Ik hoop dat ze hem mooi vonden.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Early Espresso, 
Cinnamon Cider, Evening Evergreen
DSP: Bloom where your planted
Teksten: set Boeket vol goede wensen
Hartjes: set Sealed with love
Blad: set Tropical Chic
Randpons
Lint: Evening Evergreen
11: Designfolder DF 3454 MDesign

Groetjes
ANITA



 

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita