zaterdag 20 mei 2023

Pop-up kaart


Dan weer eens heel wat anders, een pop-up kaart en wat voor ééntje......
Het was even puzzelen maar ik vind hem geslaagd.
Het is een model van een videofilm Srushti Patel en hij heet een Cross slider card.


Ik had ook nog een leuk blokje designpapier liggen dat prima bij mijn plaatje past.
De bloemen komen ook uit het vel met de afbeeldingen.
Tekst komt er wel op als de bestemming bekend is.
Hoe vind jij dit?

Er loopt een challenge bij 2 Sisters on the blog: Gebruik kant, lint, parels (minimaal 2 daarvan)

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Hello Beautiful van Piatek
Afbeelding: Matties Mooiste MB0158
Cirkel Anja van Laar: Creatables LR0795
Stitched cirkel: Crealies
Tak-blad: Creatables LR0693
Pearls white: CA3132
Lint, kanten bloemen

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Dat is een apart modelletje, leuk gemaakt. Ook mooi met het prachtige papier en de bloemen. Het past goed bij het moodboard van de huidige challenge bij Carlin's Kaartenparadijs 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, in de vlugte dacht ik dat er een label op zat, niet dus 🤭

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi Anita.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita