zondag 14 mei 2023

Moederdag


Dit is voor mij een beladen kaartje.
Het staat al een jaar in mijn file maar kon er niet toe komen om hem te plaatsen.
Dit kaartje maakte ik vorig jaar toen mijn moeder in het ziekenhuis lag in afwachting van een crisisplek.
Ze was helemaal weg van alles wat ik maakte (zelfs de minder mooie).
Zelf maakte ze ook heel erg lang kaartjes op haar manier, ze deed het graag net als poppen breien voor de Welfare tot ze het echt niet meer kon zien. Wat miste ze dat.
Na 5 weken ziekenhuis kreeg ze een plekje in een verpleeginstelling.
Ze vond het er niet leuk, maar het kon helaas niet anders.
Uiteindelijk heeft ze er 3 weken gezeten toen ze overleed, 11 mei 2022, 96 jaar oud.
Een datum die ik niet zal vergeten, net als dat ik haar niet vergeet.
Bij het opruimen van haar kamer kwam dit kaartje tevoorschijn. Het ligt nu hier net als alle andere kaarten die ik ooit voor haar maakte, behalve de allerlaatste kaart. Die is nooit meer boven water gekomen.
Alles zit netjes in een doos vanaf de simpele 3D kaartjes met een gouden sticker, zoals het ooit begon, heel lang geleden!!
Een jaar dat voorbij is gevlogen, dus tijd om dit kaartje toch zijn plaats te geven op mijn blog waar het, net als alle andere, thuishoort.
Het is MOEDERDAG!!!!

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Brights red, orange, pink PB7017
blue, green PB7018
Randje: Creatables LR0599
Afbeelding: Gorgeous EWK1284
Bloem/blad: Flowers Collectables COL1504 ByMarleen
Vlinder: Creatables LR0456
Rhinestones gold: CA3155
Lint, veertje

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Anita met mooie herrineringen om te bewaren.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor je moeder. De overlijdensdatum, moederdag en nog meer speciale dagen zoals haar verjaardag zul je nooit vergeten. Ze zit in je hart en dat blijft zo. Sterkte bij deze moederdag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met een ontroerend verhaal erachter.
    Sterkte voor deze moederdag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita