dinsdag 2 mei 2023

Tulpen


Vorige week maandag liet ik jullie een kaart zien in zachte tinten die ik voor onze schoondochter maakte.
Hetzelfde model gebruikte ik op mijn workshop met Stampin'Up! materialen.
Dat is deze vrolijke tulpenkaart geworden.
Het is zo'n leuk model dat gewoon platgevouwen kan worden verstuurd.
De tulpen zijn gestempeld en daarna uitgeknipt, want ik heb hier geen stans of pons van, dus echt een doe-het-zelf kaartje.
Het kaartje met de tekst is gestempeld met tulpjes die één keer zijn afgestempeld voordat ze op de kaart kwamen. Je krijgt hierdoor een vager effect. 
De tekst valt dan beter op.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White en Call me Clover
DSP: Happiness Blooms
Tekst en tulp: set Flowering Tulips
Kleine tulpjes: set Flowering Rain Boots
Vlinders: Butterfly Gala en pons

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi met die tulpen !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en mooie tulpen .
    Het model moet ik nog even goed bekijken.
    Heb ook meteen even terug gekeken naar die andere uitvoering , deze is dan echt heel anders.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita