vrijdag 5 mei 2023

Schuifdoosje in vintage


Dit mooie doosje maakte ik met een patroon van Mutsen Cluppie op Facebook.
Ik heb hem eerst in een andere kleur gemaakt, die is uiteindelijk veel eenvoudiger geworden.
Omdat het zo'n leuk patroon was heb ik hem nogmaals gemaakt in een vintage stijltje.
Dat is deze dus.


Het is een schuifkaart/doosje. Het doosje is gemaakt met een mica venster.
Daarover heen schuift de kaart. In de verborgen kaart kun je een leuke tekst stempelen.
Echt heel leuk.
In het doosje heb ik nog niets gedaan maar dat doe ik wel als hij een bestemming heeft.
Dat kan een klein kadootjes zijn maar ook lekkere chocolaadjes kunnen er in.
Het andere doosje volgt nog.

Bij Sheepski Designs Challenges hebben ze als thema Flower Power

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mutsen Cluppie
DSP: Love me tender van Margaret Design
Ticket: Time to Relax Jenine's Mindful Art StencilJMA14 Studiolight
Tekst binnenin: Aandacht van Different Colors
Pearls White: CA3132 MDesign
Bloemen, pareltak, lint.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Anita this is a beautiful card. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.

    Gail DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita