dinsdag 23 mei 2023

Hoera het is vandaag!


Onlangs had Diny Sprakel dit leuke model op haar ruimte staan bij Facebook, de flappenkaart.
Het duurde even voor ik tijd had maar hier isteie dan.
Het koste ook al wat moeite om bij dit mooie plaatje passende designpapier te vinden.
Uiteindelijk 2 verschillende bloks gebruikt.


Zo ziet de binnenkant eruit, heel rustig dus, het papier en de tekst doen het samen.
Leuk model.
Ik ben dan zo eigenwijs dat ik een plaatje zoek en dat dan ook persé wil gebruiken ondanks de moeite die het kost om designpapier te vinden.
Blokken genoeg, dus uiteindelijk komt het altijd goed.
Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Wat heb ik gebruikt:
DSP paars: Country Flowers PK9144 MDesign
geel: Watercolor basic PK9127 MDesign
Afbeelding: Matties Mooiste MB0170 MDesdign
Vlinder: Digi van The Graphics Fairy
Bloem/blad: Florals 3 nr. 1775 Elizabeth Crafts Designs
Tekst: Ik ook van jou CS289 Elizabeth Craft Designs
Parels white: CA3132 MDesign
Distressinkten
Doily, bloemhart

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Herkenbaar Anita. Je kaart is prachtig en vooral ook de kleuren. Mooie keuze.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita