zondag 7 mei 2023

Echte rijkdom zit in je hart


Weer even wat anders, een repenkaart.
Vaak heb je na het maken van een projectje wat repen papier over ofwel je hebt een mooie blok waarvan het papier super bij elkaar past. Daar kun je dus een superleuke kaart mee maken en hoef je al die repen niet weg te gooien.
Een restjeskaart kun je het ook noemen.
In mijn geval komt het papier allemaal uit hetzelfde blok, leuk hé?
Een takje, een bloem en wat sisal en je hebt al snel een prachtige kaart.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Mix & match Victorian Roses van Craft Sensations
Bloem: Papertrey Ink
Takje: ???? zit in mijn magneetmap zonder merk
Tekst: Vanuit het hart CS1124 MDesign
Papieren roosje, sisal 

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Door een foute handeling van mij is de reactie van Karin niet op het blog gekomen. Ik heb de reactie gekopieerd en alsnog hier zichtbaar neergezet.
    'Dat heb ik een poosje geleden ook eens gemaakt, echt een mooi effect. Prachtige combinatie van kleuren met dat zwart erbij, mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin'
    Sorry Karin.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita