woensdag 3 mei 2023

Hope your Christmas shines


Kerstkaarten maken doe ik momenteel wat minder maar de maandchallenge bij 52 Weeks to Christmas vond ik te leuk om niet mee te doen.
Bij Boekenvoordeel was afgelopen week een live waarbij een tunnelkaart werd gemaakt. Barbara van Esveld maakte er eentje met een cirkel. 
Het leek mij leuk om de kaart te maken voor de challenge bij 52 Weeks to Christmas in een monochrome versie (dat is het thema)
Als basis gebruikte ik allerlei roodtinten designpapier en wit, want wit en zwart mag ook worden gebruikt.
Ik stempelde wat gnomes en kerstfiguurtjes en kleurde die ook in roodachtige tinten met de Copics.
Ze komen overal uitgepiept.
Ziet er wel grappig uit toch?

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Barbara van Esveld - Boekenvoordeel
DSP: I'll be Gnome for Christmas van Action
Stervorm: Collectables COL1360
Gnomes: Gnomies Craftlab CCL-FR-STAMP282 Studiolight
Kerstfiguren en tekst: Falalalala Craftlab CCL-ED-STAMP275 Studiolight
Sterrenpons
Copics

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om een tunnelkaart in stervorm te maken. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig deze tunnelkaart!!
    en in het monochroom rood, prachtig.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie tunnelkaart in dat frisse rood. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Anita.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige tunnelkaart met de ster.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, zo'n tunnelkaart, Anita! Schattige kerstfiguurtjes!
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie monochrome kerstkaart! Fijn dat je meedoet met onze maandchallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita